Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű fukcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhet, amivel elfogadja az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.
12.999 Ft-tól ingyenes szállítás
Akár 2-3 napos szállítás
Több, mint 6000 termék
Kapcsolat:
+36 (20) 439 4366
info@internetpatika.hu

Újévi fogyókúra- Mi kell hozzá, hogy eredményes legyen?

2019-02-05

Tudta, ha az Ünnepek alatt felszedett kilóktól nem szabadulunk meg egy hónap alatt, a súlyfelesleg megmarad? Hogyan érhetjük el, hogy megszabaduljunk a súlyfeleslegtől és minél hamarabb elérjük az áhított súlyt?

 

Állítsunk fel reális célokat!

Ehhez először is ismerni kell a méreteket. A legegyszerűbb, ha elővesszük a mérőszalagot és lejegyezzük honnan is indulunk. Nem árt tisztában lenni azzal sem, hogy mi az ideális súly számunkra. Kiszámításához nagyon sok segítséget találunk az interneten.  Határozzuk meg, hogy mennyi idő alatt szeretnénk lefogyni. Ehhez számításba kell venni, hogy a drasztikus fogyókúrák gyors eredményt hoznak, de ugyanolyan gyorsan vissza is jönnek a kilók. Tehát érdemes egy lassúbb, éhezésmentes fogyókúrát választani.

Ne kezdjünk megterhelő sportolásba sem. A mozgás intenzitását és fokozatosan kell növelni. Először hosszabb sétákat tervezzünk be, majd kocogást, cardio edzéseket.

Iktassunk be az étkezésünkbe olyan ételeket, amelyek támogatják a fogyókúrát, gyorsítják az anyagcserét, hozzásegítenek a felesleges zsír bontásához. Ilyen pl. a spenót, spárga, retek, paprika, karalábé, brokkoli vagy olyan gyümölcsök, mint az ananász, kivi, dinnye, grépfrút vagy az utóbbi időben egyre népszerűbb Garcinia Cambogia.

Ez a növény azért különleges, mert a Garcinia tulajdonképpen blokkolja a szervezet azon képességét, hogy a fel nem használt szénhidrátot zsírrá alakítsa és elraktározza.

Az elhízásra hajlamos embereknél gyakori, hogy az agyuk később jelzi, hogy megfelelő mennyiségű táplálékot kapott a szervezett, ezért a szükségesnél korábban érzik magukat éhesnek, ez nagyobb mennyiségű étel elfogyasztásához vezet. A Garcinia érzékenyebbé teszi ezt a területet, így a jóllakottság érzése a kellő időben érkezik. A gyümölcs emellett szinten tartja a vércukrot is, így ha rendszeresen fogyasztjuk, az éjszakai hűtőfosztogatás is ritkább lesz.

Garciniás hatóanyag-kombináció

Tekintettel arra, hogy ehhez az Indiában őshonos szupergyümölcshöz önmagában nehéz hozzájutni, a belőle készült étrend-kiegészítő kapszulákat érdemes keresni, ha élvezni szeretné áldásos hatásait. Olyan készítményt válasszon, amelynek napi adagjában a Garcinia-kivonat legalább 1g tiszta hidroxi-citromsavat tartalmaz," - a sikeres klinikai vizsgálatokban alkalmazott mennyiséget, mégpedig a három étkezéshez igazítva, három adagban.

Emellett fontos hatóanyag-kiegészítői is vannak a Garciniás fogyókúrának, mégpedig a króm, a zöldtea-kivonat és az L-karnitin (utóbbi segíti a zsírpárnák mobilizálását és a zsírok égetését az izmokban, úgyhogy edzés mellett nagyon hasznos!).

Megtalálható az Internetpatika ajánlatában.

Forrás: Frizura & Szépség magazinhttps://www.bien.hu/userfiles/Legujabb_kepek/Garcinia-gyumolccsel_1.jpg

Fotók: Pharmaforte Kft