Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű fukcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhet, amivel elfogadja az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.
12.999 Ft-tól ingyenes szállítás
Akár 2-3 napos szállítás
Több, mint 6000 termék
Kapcsolat:
+36 (20) 439 4366
info@internetpatika.hu

Fekete áfonya kivonat a jobb memória és koncentrációs készségért

2019-05-06

Próbáljuk ki a piros bogyós gyümölcsök jótékony hatását! A svédországi eredetű fekete áfonya jótékony, egészségre kedvező hatását  már a középkorban is ismerték. Elsőként a bingeni Hildegard apátnő írta le gyógyhatását, de a kor orvosai is ismerték és nagy előszeretettel használták is. A szakirodalomban a XVI. században történt feljegyzés először róla.  A mai napig is ínyencségnek számító bogyós gyümölcs az Észak- és Közép-Európában honos. Főleg az  alpesi tájak és középhegységek savanyú talajú tölgyerdőinek, bükköseinek és fenyveseinek  közkedvelt, különlegesen finom  vadgyümölcse, amely  egészen 2500 m tengerszint feletti magasságig megél.

Kattints a képre és nézd meg a terméket!

Magyarországon a Soproni hegység, az Alpokalja, a Nyírség és Nógrád megye vidéke ad neki otthont.  A tudományos vizsgálatok szerint a fekete áfonya több mint 15 antocianidot tartalmaz és olyan antioxidáns flavonoidokat, amelyek komoly ellenállást jelentenek az öregedést gyorsító szabadgyökökkel szemben.

 Segít megőrizni a testi és szellemi frissességet és a jó memóriát is. Éppen ezért elsősorban  az agyműködés, a látás és a szív és vérkeringés támogatására használják, de a népi gyógyászatban  a cukorbetegség elleni szerként is alkalmazzák. Mivel lassítja a szervezet öregedését így ajánlott az Alzheimer-és Parkinson-kór kialakulásának megelőzésére és kezelésére is. A gyömölcs értékes hatóanyagai a leveleiben is megtalálhatóak, melyek szintén cseranyagokat, katekint, tannint, kvecetint, különböző savakat, flavonoidokat, fenol-karbonsavakat és konolizin-alkaloidokat, valamint értékes nyomelemeket tartalmaznak.

Tea készítési tippek:

1. Fekete áfonya levél

  1-2 teáskanálnyi aprított fekete áfonya levelet öntsünk fel 2 dl forrásban lévő vízzel. Hagyjuk állni 15-20 percig, majd szűrjük le. Mézzel ízesítsük, étkezés közben fogyaszuk.

 2. Szárított fekete áfonya bogyó

Egy csészényi vízbe tegyünk 20 g szárított áfonyabogyót, 10 percig forraljuk, majd forrón szűrjük le. Kihűtve naponta háromszor igyunk egy-egy csészével.

Mire használjuk?

Erős szellemi vagy fizikai igénybevétel, vizsgaidőszak idején

Szemfáradság esetén

Vitaminhiányos, egyoldalú táplálkozás esetén

Fokozott vitaminszükséglet (terhesség, szoptatás) idején

Betegségek, műtétek után a gyorsabb felépülés érdekében

Környezeti ártalmak miatt fellépő sejtkárosító, oxidatív folyamatok gátlására

Agyfrissítés a vizsgaidőszakra

Kattints a képre és nézd meg a terméket!

fotó és forrás: Bilance 

Napi egy marék fekete áfonya már jótékony hatással van a memóriánkra és jelentősen javíthatja a koncentrációs készséget is. De ha nem tudjuk mindig beszerezni a friss bogyós gyümölcsöt, választhatunk olyan növényi kivonatot is mint a  BILACE - A-, C-, E-vitaminnal gazdagított Svédországból származó fekete áfonya kivonata, amely koncentráltal tartalmazza a memória és figyelem megtartásáért felelős hatóanyagokat, és amely kiválóan  hatásos a vizsgaidőszakban is.

Promóció